Jrmvek teleptse
argo001 2005.09.29. 14:34
Itt azt rjuk le, hogyan kell hasznlnuk a klnfle programokat, ha a VC-be autt, motort stb. szeretnnk tenni.
Vice City - jrmvek teleptse A jrmvek teleptshez az albbi programokra van szksged:
- GTA Mod Installer 4.1 - DMagic1 Wheel Mod - s a jrmvek - Tovbb ajnlott egy Total Commander program
Ha ezek megvannak, a kvetkezket tedd: Szntesd meg a Vice City mappjn az rsvdettsget! Ezt a tulajdonsgok menben teheted meg. Nyisd meg a Total Commander-t. Az egyik oldalra a DMagic1 Wheel Mod knyvtra legyen, a msik oldalon a jtk.
A DMagic1 Wheel Mod teleptse: 1. Msold be ezt a sort a Vice Citydatadefault.dat-ba a, MODELFILE MODELSGENERICwheels.dff. sor al: MODELFILE MODELSGENERICnowheel.DFF 2. Vltoztasd meg a default.ide # wheels: 250-257 sort erre: # wheels: 250-257, 249 3. Msold a nowheel.DFF fjlt a modelsGeneric mappba 4. Msold be ezt a sort a default.ide-be a, line 256, wheel_smallcar, generic, 2, 20, 70, 0 sor al: 249, wheel_lightmod, generic, 2, 20, 70, 0
A jrmvek teleptse a GTA Mod Installer 4.1-el: 1. Nyisd meg a programot 2. Vlaszd ki a GTA Vice City-be teleptst, utna pedig a jrm mappjnak tpust 3. Keresd ki a lelhelyt a jrmnek, s folytasd a teleptst 4. Vlaszd ki, hogy melyik jrmvet szeretnd trakni, az j jrmre (Itt inkbb azt az autt rakd t, amire az j jrm lett ksztve, ezt megtallhatod a Magyar Readme-ben) 5. Pontostsd a jrm fizikjt A handling.cfg, a default.ide s a carcols.dat helyre rd be, azt amit a Magyar Readme-ben tallsz! (a handling.cfg s a default.ide a jrm sebessgt s egyb jellemzit jelzi, a carcols.dat pedig az aut sznt) 6. Kszts a jrmrl backup-ot (visszallt fjl), ami arra az esetre j, ha a jrm rosszul lett felinstalllva. 7. Ha minden jl sikerlt, a jrm csak arra vr, hogy vezesd! Indtsd el a Vice City-t!
|